Internetový marketing

TOP pozice ve vyhledávačích a zvyšování návštěvnosti web stránek zajišťujeme využíváním nástrojů internetového marketingu. Zvyšování výkonu web stránky se realizuje průběžně nebo jednorázově.

Kombinací jednotlivých nástrojů dosahujeme lepší pozice stránek ve vyhledávačích např Google, Seznam, Bing a dalších. Zvyšujeme počet unikátních nových návštěvníků z cílové skupiny. Zajišťujeme opakované návštěvy na webu.

90% návštěvníků prohlíží pouze první stránku ve vyhledávačích. Šance na úspěch roste s přednější pozicí.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

SEO je dlouhodobý proces optimalizace stránek, zatraktivnění jejich obsahu z pohledu návštěvníků i vyhledávačů, jehož výsledkem je získání TOP pozic ve vyhledávačích a hlavně zvýšení počtu návštěv na optimalizované stránce. 90% návštěvníků jde pouze na webové stránky, které se zobrazí na první stránce ve vyhledávači (Google, Seznam, Bing...)

OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE (SEO):

  • tvorba optimalizovaného a strukturovaného obsahu
  • cílení pomocí klíčových slov
  • správné titulkování a metatagy
  • budování zpětných odkazů

 Hlavním cílem proč provádět SEO optimalizaci je to, že zoptimalizovaná stránka Vám přivede relevantní návštěvníky na Váš web a stanou se z nich noví zákazníci.

Zacílíme pozornost návštěvníků na Váš web nebo e-shop.

Je možné zrealizovat i jednorázovou SEO optimalizaci (skládá se ze vstupní SEO analýzy a jednorázové SEO optimalizace) pro jednorázové posunutí stránek na vyšší pozice ve vyhledávačích. Průběžné SEO však dosahuje lepších výsledků.

Před zahájením SEO optimalizace stránek pro vyhledávače je nutné provést vstupní SEO analýzu, která se skládá z analýzy klíčových slov a analýzy konkurence.

Správa PPC reklamních kampaní (Google, Seznam, Heureka, Facebook, Instagram)

Okamžité zobrazování reklamy na Vaši web stránku nebo e-shop na prvních pozicích ve vyhledávači (Google, Bing), v obsahové síti (např. na portálech internetových novin a časopisů), na Facebooku nebo ve zbožním vyhledávači Heureka.cz.

Reklama placená za proklik (PPC) na Váš reklamní odkaz patří mezi nejefektivnější formy reklamy. Zákazníci Vás najdou na základě vyhledávaných klíčových slov a frází, které propojíme s internetovou reklamou – reklama může být textová, grafická (bannerová) nebo video.

Máme férový a otevřený přístup k zákazníkům, proto kredit na úhradu plateb za reklamní kliky si nabíjíte přímo na svůj účet u jednotlivých společností (Google, Etarget, Facebook, Heureka), který Vám zřídíme. Nám platíte pouze za naše služby. Nelimitujeme Vás počtem použitých klíčových slov a frází.

U služby Heureka.cz je v ceně vytvoření kampaně i jednorázové nastavení a vytvoření XML feedu pro systém Heureka.cz. V případě zájmu lze dodat zákazníkovi i modul pro správu XML feedu, kde si budete moci libovolně upravovat a nastavovat pole a kategorie pro XML feed průběžně dle vlastní potřeby.